CV en opdrachtgevers

Met ruim dertig jaar ervaring in diverse sectoren ondersteun ik mkb, startups, grote bedrijven, zeer technische omgevingen en non-profit organisaties bij hun marketing- en communicatieprojecten.

Mijn werk heeft me naar zowel multinationals als eenmanszaken gebracht, en alles daartussenin. Ik heb samengewerkt met lokale overheden, waaronder gemeentes, projectbureaus en provincies.

Mijn belangrijkste doel is organisaties ondersteunen bij het leggen van duurzame en waardevolle verbindingen met hun markt. Daarnaast richt ik me op het optimaliseren van marketingactiviteiten voor het genereren van sales en het stroomlijnen van werkprocessen voor maximale efficiëntie.

Ruim drie decennia ervaring

Ik ontwikkelde me in de volle breedte naar een multi-inzetbare communicatieprofessional: student > stagiaire > DTP’er / grafisch ontwerper > art-director > (online) marketeer > projectmanager > teamleider > accountmanager > campagne manager > bladmanager > hoofdredacteur > allround communicatieprofessional met een focus op PR en ontvanger gerichte content.

Opdrachtgevers:

Klantcases: 3x orde brengen in de chaos

Redactionele vormgeving (1)
Redactionele vormgeving (2)
Redactionele vormgeving (3)

Over online marketing

Wat is inbound marketing?
Wat is contentmarketing?