Opdrachtgevers

Voorheen hielp ik organisaties met business development, marketing- en communicatieprojecten, en het verbeteren van de samenwerking met sales.

Tegenwoordig ligt mijn focus op tekst en online presence, en begeleiding van ambitieuze professionals binnen een afdeling of team. Ik geloof dat kennis pas waarde krijgt als het écht begrepen is. Het is mijn kracht om complexe en ingewikkelde zaken helder en begrijpelijk uit te leggen. Iets wat mijn opdrachtgevers enorm waarderen.

Om een beeld te krijgen, is het toch ook aardig om te zien wat ik sinds 1991 voor organisaties en bedrijven mocht betekenen. Ik maakte diverse ontwikkelingen mee en genoot daar tot nu toe met volle teugen van. De wereld gaat steeds sneller, maar mijn basis blijft een fundamentele aanpak.

In samenwerking met diverse overheden (zoals gemeenten, projectbureaus en provincies), mkb’s, startups, grote en kleine organisaties, technische bedrijven, communicatiebureaus en non-profitorganisaties realiseer ik altijd duidelijke resultaten. Voor minder doe ik het niet.

Deze vijf uitgelichte praktijkcases lichten een tipje van de sluier op.

Mijn belangrijkste doel was en is organisaties ondersteunen bij het leggen van duurzame en waardevolle verbindingen met hun markt. Indien wenselijk richt ik me op het optimaliseren van marketingactiviteiten voor het genereren van sales en het stroomlijnen van werkprocessen voor maximale efficiëntie.

Geen mooie verhalen maar duidelijke informatie en boter bij de vis: samen met leidinggevenden kijk ik naar wat er nu kan, wat aanpassing behoeft, wat de mogelijkheden zijn en de verwachtingen die je een markt kunt geven.

  • CV
  • Werkervaring
  • Op dit moment ben ik beschikbaar voor een los project of interim rol

Ruim drie decennia ervaring

Mijn ontwikkelpad is een iteratieve leerschool, waarin ik constant leer, reflecteer en verbeter. Op deze manier ontwikkelde ik me in de volle breedte naar een multi-inzetbare communicatieprofessional.

Ontwikkelpad: student > stagiaire > DTP’er / grafisch ontwerper > art-director > (online) marketeer > projectmanager > teamleider > accountmanager > campagne manager > bladmanager > hoofdredacteur > allround communicatieprofessional met een focus op PR en ontvanger gerichte content.

Enkele opdrachtgevers sinds 1991:

Klantcases: orde brengen in de chaos

Over online marketing