CV Albert Mensinga

  • Albert Mensinga (Rotterdam, 25 juli 1967)
  • Nederlandse nationaliteit, samenwonend, twee uitwonende dochters
  • De Meern, Utrecht
  • 06 1308 0313, albertmensingacreative@gmail.com
  • Rijbewijs AB
  • CV in pdf (april 2024)

Ik ben weer beschikbaar als contentmanager, webspecialist, tekstschrijver en campagne manager”

Ben je op zoek naar een zelfstandige en onafhankelijke communicatie professional met een pragmatische visie op marketing en een focus op tekst en online publicatie?

Ik verzorg werkzaamheden in de rol van:

  • Interim professional
  • Content marketeer / redacteur
  • Webspecialist
  • Interviewer/journalist
  • Marketing strateeg en business developer
  • Campagne manager en projectmanager
  • Team lead

Verder heb ik ervaring met:

  • Het opzetten en (technisch en inhoudelijk) reviseren en onderhouden van websites
  • Campagnes van concept (vertaling beleid) tot uitvoering
  • Content (programma’s) voor social media en online platforms
  • Het aansturen van collega’s en leveranciers
  • Agile/Scrum

Ik ben zeer bedreven in samenwerking met diverse disciplines.

Recent werk (2019-2024)

Opdrachtgevers

  • MKB
  • Uitgeverijen
  • IT- en tech-bedrijven
  • Zorg- en onderwijsinstellingen

Lijst met opdrachtgevers

Branches

  • IT
  • Maakindustrie
  • Automotive, transport & logistiek
  • Overheid: gemeente, projectbureaus, provincie
  • Zorg
  • Onderwijs

“Innovatie is continue verandering. Bijblijven gaat niet over de status quo, maar over wat een markt of een organisatie wil. Ik vind het slim om een keuze te maken die past bij de innovatie die je aankan.”

“Organisaties die weten wat ze willen, maken dit duidelijk met sprekende content die aangeeft wie ze zijn, wat ze doen, voor wie, waarom en hoe.”

Duidelijk taal

Ik zorg dat teksten en communicatiemiddelen er fatsoenlijk uitzien, voldoende aanspreken, en gericht worden op de doelgroepen in het marktsegment van keuze.

Communicatie mag van mij een vak op de basisschool zijn. Begrijpen wat je doet en dit begrijpelijk (intern en extern) communiceren, vind ik belangrijke onderdelen van marketing. Dit is voor organisaties geen vanzelfsprekendheid.

Kennis is nog geen begrip. Investeren in begrijpelijke communicatie is de sleutel om blijvend aan te sluiten op je markt. Dit is een duurzaam, waardevol en continu proces.

Wie duurzaam investeert in kwalitatieve communicatie weet dat ook het rendement duurzaam is. Die wederkerigheid is een vorm van relatiemanagement waar ik warm van wordt.

Slimme organisaties maken en houden hun communicatie rendabel en laten zich niet leiden door aannames en de waan van de dag.

Recent CV in pdf

De Meern, april 2024