CV en opdrachtgevers

Gedurende meer dan 30 jaar heb ik ervaring opgedaan in diverse sectoren, variërend van het midden- en kleinbedrijf tot startups en grote bedrijven en van zeer technisch tot non-profit cultureel, van multinationals tot eenmanszaken, en van lokale overheden tot provinciale instanties.

Mijn belangrijkste doel is om organisaties te ondersteunen bij het leggen van duurzame en waardevolle verbindingen met hun markt. Daarnaast richt ik me op het optimaliseren van marketingactiviteiten voor het genereren van sales en het stroomlijnen van werkprocessen voor maximale efficiëntie.

Recent afgerond: interim webspecialist (32u) bij Tilburg University, okt 2023 tm feb 2024

Ruim drie decennia ervaring

Ik ontwikkelde me in de volle breedte naar een multi-inzetbare communicatieprofessional: student > stagiaire > DTP’er / grafisch ontwerper > art-director > (online) marketeer > projectmanager > teamleider > accountmanager > campagne manager > bladmanager > hoofdredacteur > allround communicatieprofessional met een focus op PR en ontvanger gerichte content.

Opdrachtgevers:

Klantcases: 3x orde brengen in de chaos

Redactionele vormgeving (1)
Redactionele vormgeving (2)
Redactionele vormgeving (3)

Over online marketing

Wat is inbound marketing?
Wat is contentmarketing?