Overzicht publicaties

Sinds april 2017 werk ik als redacteur, journalist en fotograaf voor drie magazine’s: Onschatbare Klassieker, RS Porsche en SL Mercedes Revue. Voor die tijd publiceerde ik:

Blogs voor Marketingmed
Over social media en online marketing
12 blogs voor de serie ‘Kritische Pen’ op Marketingmed. Ik interviewde 12 marketing specialisten over (online) marketing gerelateerde stellingen. Interessant voor B2B-ondernemers, waarvoor deze serie bedoeld is.
Video voor Online Bazen
 Video‘De kopersreis voor B2B markten’
Masterclasses en blogs voor Inbound Marketing Company
B2B marketing, inbound marketing, buyer persona’s, online marketing
Samen met Thies Kuijlman organiseer ik masterclasses en inspiratiesessies voor de B2B-maakindustrie. Blogs: masterclass 1 en masterclass 2.
Blogs voor Platform Duurzaam Communiceren
Collectief van ervaren zelfstandige communicatieprofessionals
Tekst is de basis van (online) communicatie en marketing. PDC is vóór duurzaam gebruik van content. Wat en hoe lees je op de website.
Blogs voor HostNet
Één van de grootste hostingproviders van Nederland
Over social media, en de praktische toepassing van inbound- en contentmarketing.
Blogs voor Website Marketing
Online marketing met je bedrijfswebsite als basis
Weet je wie je websitebezoekers zijn? Wil je je website voor je laten werken?
Blogs voor Multiraedt
Biedt advies aan bedrijf en overheid
Praktische adviezen in een digitale wereld. 
Blogs voor Stan & Stacy
Inbound marketing automation
Over B2B-inbound marketing, Buyer Persona’s en ‘gericht interviewen’ t.b.v. content voor kopers- en klantreizen.  
Blogs voor Digital Contentmarketing
Initiatief van Engagement Media
4 blogs over online marketing en social media.  
Publicaties via Linkedin
• Bureau One4Marketing
Interview Ben jij een goede contentmarketeer?’, door Caroline de Vente.
• Marketingmed 
Interview ‘Inbound Marketing voor beginners: Duik niet direct de diepte in’, door Chelsea Bosters (Online marketing bureau ‘Online Bazen’).
 Efficy CRM
Interview ‘Opeens sta je op een bergtop en zie je een groen veld waar nog geen koe heeft gegraasd’, door Sietse van Echtelt (senior marketeer, Efficy).
 Blog Masterclasses voor B2B-maakindustrie
‘Waarom een masterclass voor de B2B maakindustrie?’
Spreker tijdens #DFB2B ‘The future of B2B’
“De break-out sessie van Albert geeft je de ins en outs voor succesvolle Online Business en Digital Marketing.” > SlideShare van de presentatie

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Captcha * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.